Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach. Podając email wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityka prywatności sklepu.
Darmowa dostawa
Zbieraj punkty za zakupy
Piwo domowe ? Nic prostszego ...
Więcej zamawiasz więcej oszczędzasz!
Domowe Nalewki i Likiery, Vargas Pattie, Gulling Rich
Opis
Nalewki owocowe pachną pełnią lata, orzechowe są idealne na długie zimowe wieczory, ziołowe nie tylko wybornie smakują, ale także leczą. Śmietankowe i kawowe rozpieszczają podniebienie niejednego łasucha.
W książce znajdziesz ponad 100 przepisów na wyśmienite trunki – idealne na każdą okazję:
* nalewki owocowe: z porzeczek, truskawek, brzoskwiń, jabłek, czereśni i wiśni, moreli, żurawiny
* trunki o „tropikalnych” smakach: z owoców cytrusowych, ananasów, kokosów, granatów
* likiery orzechowe, migdałowe, klasyczne amaretto, orzechowo-miodowe
* nalewki ziołowe i korzenne: anyżówka, ouzo, miętowa, z rozmarynem i lawendą, cynamonowa, waniliowa, goździkowa
* słodkie likiery na bazie śmietanki: Irish Cream, czekoladowa, bananowa, ananasowo-kokosowa, owocowo-śmietankowe
* likiery na bazie kawy: czekoladowo-kawowy, pomarańczowo-kawowy, z dodatkiem cynamonu, wanilii
* wódki smakowe: brandy jeżynowa, brzoskwiniowa, wódka cytrynowa, rum ananasowy
* owoce w alkoholu: wiśnie w rumie, żurawiny w brandy, brzoskwinie w amaretto...
* i wiele, wiele innych...
Dzięki tej książce przyrządzisz nie tylko wyśmienite nalewki i likiery, ale także domowe wersje znanych i lubianych trunków. Znajdziesz w niej mnóstwo oryginalnych przepisów i rady dotyczące wykorzystania nalewek jako dodatków do deserów i dań mięsnych. Autorzy podsunęli też ciekawe pomysły na oryginalne prezenty w postaci samodzielnie zrobionych trunków.
ISBN: |
978-83-7773-138-3 |
Oprawa: |
miękka |
Liczba stron: |
152 |
Wysokość: |
235 mm |
Szerokość: |
165 mm |
Grubość grzbietu: |
20 mm |
Numer wydania: |
2 |
Rok wydania: |
2013 |
Tłumacz: |
Kwiecień-Maniewska Olga |
Język oryginału: |
angielski |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.