Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach. Podając email wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityka prywatności sklepu.
Darmowa dostawa
Zbieraj punkty za zakupy
Piwo domowe ? Nic prostszego ...
Więcej zamawiasz więcej oszczędzasz!
Chmiel Centennial (USA) - granulat
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Amerykański chmiel aromatyczny odmiany Centennial - granulat T90. Niewiarygodne aromaty cytrusowe. Często porównywany do odmiany Cascade jako jej bardziej szlachetna odmiana. Odmiana Centennial może być stosowana do chmielenia piwa domowego zarówno dla goryczki jak i aromatu, również z zastosowaniem chmielenia "na zimno" podczas cichej fermentacji.
Zawartość alfa-kwasów: 2023r. - 8,5%
Zalecany do piw: Pale Ale, Red Ale, Extra Special Bitter, Weizenbock, Scottish Ale, Barley Wine, India Pale Ale, Double India Pale Ale, Brown Ale, Amber Ale, American Wheat, Witbier
Wiodący aromat: cytrus, rumianek, kwiatowe, anyż, estragon, ziołowy, cytryna, żywiczne
Zamiennik: Amarillo, Cascade, Columbus, Summit
Zbiór: 2023r.
W celu zapewnienia wysokiej jakości dostarczanego surowca, chmiel do momentu wysyłki przechowywany jest w chłodni.
Wartości wykresu należy traktować orientacyjnie. Mogą różnić się w zależności od roku zbiorów, regionu, wieku i ogólnej kondycji uprawy.
Porcje chmielu pakowane są z wykorzystaniem specjalnych saszetek do jego próżniowego konfekcjonowania. Saszetki wykonane z metalizowanej, wysoko barierowej, wytrzymałej folii, dzięki czemu chmiel dłużej zachowuje wysoką jakość w trakcie jego przechowywania.
Rozszczelnienie saszetki w trakcie transportu (brak odessanego powietrza) nie stanowi podstawy reklamacji. W przypadku rozszczelnienia opakowania, chmiel należy umieścić w szczelnym naczyniu (np. słoik), w celu ograniczenia wymiany powietrza. Aby wydłużyć trwałość chmielu oraz zachować jego cenne właściwości, należy przechowywać go w temperaturze 2-6C.
Dane techniczne
Odmiany chmielu | dualne |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.