Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach. Podając email wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityka prywatności sklepu.
Darmowa dostawa
Zbieraj punkty za zakupy
Piwo domowe ? Nic prostszego ...
Więcej zamawiasz więcej oszczędzasz!
Chmiel Falconers Flight (USA) - granulat
Opis
Falconer’s Flight to amerykański chmiel dualnego zastosowania. Zawartość alfa-kwasów 10,4%. Jest to mieszanka aż siedmiu odmian chmielu t.j. Cascade, Centennial, Chinook, Citra, Cluster, Columbus i Crystal oraz eksperymentalne nowe odmiany. Wprowadzony na rynek w 2010 roku, jest uważany za mieszankę o podwójnym zastosowaniu, szczególnie odpowiednią dla IPA, ale także Pale Ales i Lagers. Falconer's Flight ma wyraźne cechy tropikalne, kwiatowe, cytrynowe i grejpfrutowe.
Zalecany do piw: IPA. Pale ale, Lager, Pils, American Pale Ale, American India Pale Ale, American Wheat, Bitter, Wheat, Red Ale.
Wiodący aromat: tropikalne owoce, owoce cytrusowe, limonka, mango, melon, marakuja, papaja, ananas.
Zamiennik: Columbus, Cascade, Centennial.
Zbiór: 2020r.
W celu zapewnienia wysokiej jakości dostarczanego surowca, chmiel do momentu wysyłki przechowywany jest w chłodni.
Wartości wykresu należy traktować orientacyjnie. Mogą różnić się w zależności od roku zbiorów, regionu, wieku i ogólnej kondycji uprawy.
Porcje chmielu pakowane są z wykorzystaniem specjalnych saszetek do jego próżniowego konfekcjonowania. Saszetki wykonane z metalizowanej, wysoko barierowej, wytrzymałej folii, dzięki czemu chmiel dłużej zachowuje wysoką jakość w trakcie jego przechowywania.
Rozszczelnienie saszetki w trakcie transportu (brak odessanego powietrza) nie stanowi podstawy reklamacji. W przypadku rozszczelnienia opakowania, chmiel należy umieścić w szczelnym naczyniu (np. słoik), w celu ograniczenia wymiany powietrza. Aby wydłużyć trwałość chmielu oraz zachować jego cenne właściwości, należy przechowywać go w temperaturze 2-6C.
Dane techniczne
Odmiany chmielu | dualne |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.