



Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach. Podając email wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityka prywatności sklepu.

Darmowa dostawa
Zbieraj punkty za zakupy
Piwo domowe ? Nic prostszego ...
Więcej zamawiasz więcej oszczędzasz!
Chmiel Kohatu (NZ) - granulat
Opis
Chmiel Kohatu (NZ) - granulat, nowozelandzki chmiel dualnego przeznaczenia. Może być używany na aromat i goryczkę. Chmiel o wysokiej zawartości olejków eterycznych i intensywnymi nutami kwiatowymi, igieł sosny i owoców tropikalnych. Zawartość alfa-kwasów 6,5%. Opracowany przez program hodowli chmielu Nowozelandzkiego Instytutu Badań Roślin i Żywności i wydany w 2011 roku. Kohatu jest potomkiem Hallertau Mittelfrüh. sprawdza się idealnie jako single-hop, jest opisywany jako mający intensywne właściwości owocowe. Zapewnia doskonały finisz i goryczkę.
Zalecany do piw: Belgian Ales, Wheat Beers, Blonde Ales, IPAs, Pale Ale.
Wiodący aromat: limonka, igły sosny, ananas, owoce tropikalne.
Zamiennik: Wai-iti, Motueka.
Zbiór: 2022r.
W celu zapewnienia wysokiej jakości dostarczanego surowca, chmiel do momentu wysyłki przechowywany jest w chłodni.
Wartości wykresu należy traktować orientacyjnie. Mogą różnić się w zależności od roku zbiorów, regionu, wieku i ogólnej kondycji uprawy.
Porcje chmielu pakowane są z wykorzystaniem specjalnych saszetek do jego próżniowego konfekcjonowania. Saszetki wykonane z metalizowanej, wysoko barierowej, wytrzymałej folii, dzięki czemu chmiel dłużej zachowuje wysoką jakość w trakcie jego przechowywania.
Rozszczelnienie saszetki w trakcie transportu (brak odessanego powietrza) nie stanowi podstawy reklamacji. W przypadku rozszczelnienia opakowania, chmiel należy umieścić w szczelnym naczyniu (np. słoik), w celu ograniczenia wymiany powietrza. Aby wydłużyć trwałość chmielu oraz zachować jego cenne właściwości, należy przechowywać go w temperaturze 2-6C.
Dane techniczne
Odmiany chmielu | dualne |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.