Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach. Podając email wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityka prywatności sklepu.
Darmowa dostawa
Zbieraj punkty za zakupy
Piwo domowe ? Nic prostszego ...
Więcej zamawiasz więcej oszczędzasz!
Chmiel Pacific Jade (NZ) - granulat
Opis
Chmiel Pacific Jade (NZ) - granulat, nowozelandzki chmiel podwójnego przeznaczenia o korzenno-cytrusowym aromacie. Wyselekcjonowany ze względu na wysoką zawartość alfa, a także „odważne” aromaty ziołowe, świeżych cytrusów i kruszonego czarnego pieprzu. Zawartość alfa-kwasów 14,4%. Sprawdza się świetnie jako chmiel goryczkowy, zapewniający przyjemną, miękką goryczkę dzięki niskiej zawartości kohumulonu. Opracowany przez New Zealand Institute for Plant and Food Research i wydany w 2004 roku. Pacific Jade jest krzyżówką New Zealand First Choice (krewny Late Cluster) i samca Saaz.
Zalecany do piw: lager, ale i stout.
Wiodący aromat: ziołowy, cytrynowy, cytrusy, przyprawy, czarny pieprz.
Zamiennik: Hallertau.
Zbiór: 2023r.
W celu zapewnienia wysokiej jakości dostarczanego surowca, chmiel do momentu wysyłki przechowywany jest w chłodni.
Wartości wykresu należy traktować orientacyjnie. Mogą różnić się w zależności od roku zbiorów, regionu, wieku i ogólnej kondycji uprawy.
Porcje chmielu pakowane są z wykorzystaniem specjalnych saszetek do jego próżniowego konfekcjonowania. Saszetki wykonane z metalizowanej, wysoko barierowej, wytrzymałej folii, dzięki czemu chmiel dłużej zachowuje wysoką jakość w trakcie jego przechowywania.
Rozszczelnienie saszetki w trakcie transportu (brak odessanego powietrza) nie stanowi podstawy reklamacji. W przypadku rozszczelnienia opakowania, chmiel należy umieścić w szczelnym naczyniu (np. słoik), w celu ograniczenia wymiany powietrza. Aby wydłużyć trwałość chmielu oraz zachować jego cenne właściwości, należy przechowywać go w temperaturze 2-6C.
Dane techniczne
Odmiany chmielu | dualne |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.