



Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach. Podając email wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityka prywatności sklepu.

Darmowa dostawa
Zbieraj punkty za zakupy
Piwo domowe ? Nic prostszego ...
Więcej zamawiasz więcej oszczędzasz!
Chmiel Pilgrim (UK) - granulat
Opis
Chmiel Pilgrim (UK) - angielski chmiel goryczkowy, zawartość alfa kwasów 10,1%.
Chmiel Pielgrim - odmiana wychodowana w 2000 roku, sprawdza się idealnie przy chmieleniu zarówno na goryczkę jak i aromat. Typowa angileska odmiana nadaje piwu głęboką gorycz, oraz uzupełnia jego pełny charakter. Przy chmieleniu na aromat piwo nabiera nut zapachowych m.in. przypraw, owoców, cedru i miodu, dzięki czemu piwo otrzymuje bardzo chmielowy "orzeźwiający" zapach.
Zalecany do piw: English Pale Ale, India Pale Ale, Wheat, Stout, Nut Brown Ale, Rasberry Wheat, Summer Ale, Pale Ale
Wiodący aromat: miód, cedr, owocowy, korzenny, delikatna cytryna, grejpfrut, gruszka i jagoda.
Zamiennik: Challenger, Target
Zbiór: 2013r.
W celu zapewnienia wysokiej jakości dostarczanego surowca, chmiel do momentu wysyłki przechowywany jest w chłodni.
Wartości wykresu należy traktować orientacyjnie. Mogą różnić się w zależności od roku zbiorów, regionu, wieku i ogólnej kondycji uprawy.
Porcje chmielu pakowane są z wykorzystaniem specjalnych saszetek do jego próżniowego konfekcjonowania. Saszetki wykonane z metalizowanej, wysoko barierowej, wytrzymałej folii, dzięki czemu chmiel dłużej zachowuje wysoką jakość w trakcie jego przechowywania.
Rozszczelnienie saszetki w trakcie transportu (brak odessanego powietrza) nie stanowi podstawy reklamacji. W przypadku rozszczelnienia opakowania, chmiel należy umieścić w szczelnym naczyniu (np. słoik), w celu ograniczenia wymiany powietrza. Aby wydłużyć trwałość chmielu oraz zachować jego cenne właściwości, należy przechowywać go w temperaturze 2-6C.
Dane techniczne
Odmiany chmielu | goryczkowe i supergoryczkowe |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.