



Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach. Podając email wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityka prywatności sklepu.

Darmowa dostawa
Zbieraj punkty za zakupy
Piwo domowe ? Nic prostszego ...
Więcej zamawiasz więcej oszczędzasz!
Chmiel Vital (CZ) - granulat
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Chmiel Vital (CZ) - czeski chmiel dualnego zastosowania, to jedna z nowszych odmian chmielu z programu hodowlanego Zatec w Czechach. Pochodzi od odmiany Agnus. Zawartość alfa-kwasów 11,42%. Zarówno wysoka zawartość kwasów alfa jak i beta nadaje mu pikantny aromat chmielowy z nutami owocowymi. Chociaż pierwotnie był hodowany dla celów farmaceutycznych i biomedycznych od pewnego czasu znajduje coraz częściej zastosowanie przy warzeniu piwa. Vital jest z powodzeniem stosowany w jasnych piwach z metodą chmielenia "single hop".
Zalecany do piw: Bock, AIPA, Pilsner, Lager, Strong Lager, Belgian style, English bitter.
Wiodący aromat: mięta pieprzowa, słodkie owoce, ananas, sok wielowitaminowy, banan.
Zamiennik: Marynka, Iunga.
Zbiór: 2022r.
W celu zapewnienia wysokiej jakości dostarczanego surowca, chmiel do momentu wysyłki przechowywany jest w chłodni.
Wartości wykresu należy traktować orientacyjnie. Mogą różnić się w zależności od roku zbiorów, regionu, wieku i ogólnej kondycji uprawy.
Porcje chmielu pakowane są z wykorzystaniem specjalnych saszetek do jego próżniowego konfekcjonowania. Saszetki wykonane z metalizowanej, wysoko barierowej, wytrzymałej folii, dzięki czemu chmiel dłużej zachowuje wysoką jakość w trakcie jego przechowywania.
Rozszczelnienie saszetki w trakcie transportu (brak odessanego powietrza) nie stanowi podstawy reklamacji. W przypadku rozszczelnienia opakowania, chmiel należy umieścić w szczelnym naczyniu (np. słoik), w celu ograniczenia wymiany powietrza. Aby wydłużyć trwałość chmielu oraz zachować jego cenne właściwości, należy przechowywać go w temperaturze 2-6C.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.