Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach. Podając email wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityka prywatności sklepu.
Darmowa dostawa
Zbieraj punkty za zakupy
Piwo domowe ? Nic prostszego ...
Więcej zamawiasz więcej oszczędzasz!
Szkła do piw craftowych 4szt. - Spiegelau - Barrel Aged - Pokal
Opis
Zestaw szkła craftowego firmy Spiegelau dla piw w stylu Barrel Aged - Pokal - zestaw zawiera 4 szklanki. Zestawy szkła Spiegelau opracowane zostały w oparciu o doświadczenie i uwagi piwowarów oraz specjalistów z branży craftu. Jest to optymalne pod względem kształtu i pojemności szkło dla danego stylu piwa, dzięki czemu możemy w pełni ocenić złożoność aromatów, teksturę, równowagę i intensywność smaku każdego z nich.
Zalety szklanek do piwa Spiegelau:
- precyzyjnie laserowo wykończone brzegi,
- trwałość dzięki technologii platynowania,
- wyjątkowy połysk i przezroczystość szkła,
- gwarancja 1500 zmywań w zmywarce.
Szkło produkowane od ponad pięciu wieków w hucie SPIEGELAU to niezwykły mariaż elegancji, funkcjonalności i trwałości, to jedne z najbardziej popularnych na świecie szklanek do piwa, cenione zarówno przez amatorów jak i profesjonalistów.
Wymiary i pojemności (średnica w najszerszym miejscu):
Szkło Barrel Aged Beer: wysokość: 175mm, pojemność: 500ml, średnica: 90 mm.
Wyjątkowe piwa jakim niewątpliwie są piwa Barrel Aged najlepiej smakują w specjalnie zaprojektowanym dla tego stylu szkle. Długoterminowe leżakowanie piwa w drewnianych beczkach po innych trunkach (np. wino, whisky) sprawia, że piwo nabiera jeszcze bardziej złożonego smaku i aromatu. Spiegelau Barrel Aged jest wynikiem dwuletniego projektu we współpracy z czterema największymi producentami piw leżakowanych w beczkach: Great Divide Brewing Company of Denver, Colorado; Green Flash Brewing Company z San Diego w Kalifornii; Uinta Brewing Company of Salt Lake City, Utah i Cigar City Brewing Tampa Bay na Florydzie.
Idealny na prezent dla piwosza i piwowara.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.