



Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach. Podając email wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityka prywatności sklepu.

Darmowa dostawa
Zbieraj punkty za zakupy
Piwo domowe ? Nic prostszego ...
Więcej zamawiasz więcej oszczędzasz!
Chmiel Brewers Gold (FR) - granulat
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Chmiel Brewer's Gold - (FR). Zawartość alf-kwasów 4,1%. Dualna odmiana o przyjemnym aromacie korzenno-owocowym i wyważonej goryczce. Brewers Gold został opracowany nw ramach programu hodowlanego z 1917 r. przez profesora Salmona z Anglii. Jego celem było połączenie wysokiej zawartości żywicy amerykańskiego chmielu z aromatem w stylu europejskim. Był używany do hodowli odmian takich jak: Galena, Nugget, Centennial i wielu innych. Idealnie sprawdza się jako odmiana do chmielenia na goryczkę i aromat.
Zalecany do piw: Lager, German Pilsner, Pale Ale, Wheat, German Lager.
Wiodący aromat: czarna porzeczka, cytryna, korzenny, pikantny.
Zamiennik: Bullion, Galena, Bramling Cross
Zbiór: 2023r.
W celu zapewnienia wysokiej jakości dostarczanego surowca, chmiel do momentu wysyłki przechowywany jest w chłodni.
Wartości wykresu należy traktować orientacyjnie. Mogą różnić się w zależności od roku zbiorów, regionu, wieku i ogólnej kondycji uprawy.
Porcje chmielu pakowane są z wykorzystaniem specjalnych saszetek do jego próżniowego konfekcjonowania. Saszetki wykonane z metalizowanej, wysoko barierowej, wytrzymałej folii, dzięki czemu chmiel dłużej zachowuje wysoką jakość w trakcie jego przechowywania.
Rozszczelnienie saszetki w trakcie transportu (brak odessanego powietrza) nie stanowi podstawy reklamacji. W przypadku rozszczelnienia opakowania, chmiel należy umieścić w szczelnym naczyniu (np. słoik), w celu ograniczenia wymiany powietrza. Aby wydłużyć trwałość chmielu oraz zachować jego cenne właściwości, należy przechowywać go w temperaturze 2-6C.
Dane techniczne
Odmiany chmielu | dualne |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.