



Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach. Podając email wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityka prywatności sklepu.

Darmowa dostawa
Zbieraj punkty za zakupy
Piwo domowe ? Nic prostszego ...
Więcej zamawiasz więcej oszczędzasz!
Chmiel Idaho 7 (USA) - granulat
Opis
Chmiel Idaho (USA) 7 - granulat, amerykański intensywnie aromatyczny chmiel z aromatem cytrusów, owoców tropikalnych i sosny, zawartość alfa-kwasów 12,1%. Zwykle używany jako chmiel aromatyczny o wysokim poziomie alfa-kwasów i średniej zawartości kohumulonu. Jego mocny charakter chmielowy sprawia, że jest idealny do IPA, APA. Pierwotnie wyselekcjonowany z eksperymentalnych odmian chmielu uprawianych na Jackson Hop Farm w Wilder Idaho, wypuszczony na rynek w 2015 roku.
Zalecany do piw: IPA. Pale ale, Lager, Pils, American Pale Ale, American India Pale Ale, American Wheat, Bitter, Wheat, Red Ale.
Wiodący aromat: sosnowy, owoce tropikalne, cytrusowy, ziemisty, kwiatowy, nuty czarnej herbaty.
Zamiennik: Calypso™, El Dorado®, Amarillo®, Chinook, Columbus
Zbiór: 2020r.
W celu zapewnienia wysokiej jakości dostarczanego surowca, chmiel do momentu wysyłki przechowywany jest w chłodni.
Wartości wykresu należy traktować orientacyjnie. Mogą różnić się w zależności od roku zbiorów, regionu, wieku i ogólnej kondycji uprawy.
Porcje chmielu pakowane są z wykorzystaniem specjalnych saszetek do jego próżniowego konfekcjonowania. Saszetki wykonane z metalizowanej, wysoko barierowej, wytrzymałej folii, dzięki czemu chmiel dłużej zachowuje wysoką jakość w trakcie jego przechowywania.
Rozszczelnienie saszetki w trakcie transportu (brak odessanego powietrza) nie stanowi podstawy reklamacji. W przypadku rozszczelnienia opakowania, chmiel należy umieścić w szczelnym naczyniu (np. słoik), w celu ograniczenia wymiany powietrza. Aby wydłużyć trwałość chmielu oraz zachować jego cenne właściwości, należy przechowywać go w temperaturze 2-6C.
Dane techniczne
Odmiany chmielu | dualne |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.