Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach. Podając email wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityka prywatności sklepu.
Darmowa dostawa
Zbieraj punkty za zakupy
Piwo domowe ? Nic prostszego ...
Więcej zamawiasz więcej oszczędzasz!
Chmiel Palisade (USA) - granulat
Opis
Chmiel Palisade (USA) - amerykański, aromatyczny chmiel z aromatem owocowo-cytrusowym, zawartość alfa-kwasów: 8,7%. Palisade jest odmianą uprawianą na północnym zachodzie Stanów Zjednoczonych. Powstała z zapylenia amerykańskich odmian i odmiany Tettnanger. Odmiana dualna o wszechstronnym zastosowaniu. Palisade może być stosowana do chmielenia piwa domowego zarówno dla goryczki jak i aromatu, również z zastosowaniem chmielenia "na zimno" podczas cichej fermentacji.
Zalecany do piw: Golden Ale, India Pilsner, India Pale Ale, American Pale Ale, Imperial Stout, Porter, Pale Ale, Double India Pale Ale, Lager
Wiodący aromat: pomarańczowy, marakuia, miód, jogurt, morela, lekko trawiasty i ziołowy
Zamiennik: Styrian Golding, Tettnanger, Willamette
Zbiór: 2016r.
W celu zapewnienia wysokiej jakości dostarczanego surowca, chmiel do momentu wysyłki przechowywany jest w chłodni.
Wartości wykresu należy traktować orientacyjnie. Mogą różnić się w zależności od roku zbiorów, regionu, wieku i ogólnej kondycji uprawy.
Porcje chmielu pakowane są z wykorzystaniem specjalnych saszetek do jego próżniowego konfekcjonowania. Saszetki wykonane z metalizowanej, wysoko barierowej, wytrzymałej folii, dzięki czemu chmiel dłużej zachowuje wysoką jakość w trakcie jego przechowywania.
Rozszczelnienie saszetki w trakcie transportu (brak odessanego powietrza) nie stanowi podstawy reklamacji. W przypadku rozszczelnienia opakowania, chmiel należy umieścić w szczelnym naczyniu (np. słoik), w celu ograniczenia wymiany powietrza. Aby wydłużyć trwałość chmielu oraz zachować jego cenne właściwości, należy przechowywać go w temperaturze 2-6C.
Dane techniczne
Odmiany chmielu | dualne |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.